Klachten
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Want als jij blij bent, zijn wij ook blij! We pakken alle bestellingen in met veel zorg, maar toch kan het een keer mis gaan.
Heb je een ander artikel ontvangen dan besteld? Mail dan naar [email protected] en wij zorgen dat je snel en kosteloos het juiste artikel ontvangt.
Heb je een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan voordat je het artikel retour stuurt altijd even contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar [email protected]
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.